Grupa Hotelarska

Grupa Hotelarska

Grupa Hotelarska

Grupa Hotelarska koncentruje się na analizie i rozwoju kompetencji zawodowych związanych z sektorem usług noclegowych – od hoteli, pensjonatów i hosteli, po obiekty wypoczynkowe i biznesowe. Działa na rzecz podnoszenia jakości usług hotelarskich poprzez identyfikację luk kompetencyjnych, zmian w strukturze zatrudnienia oraz trendów wpływających na rynek.

Główne obszary działań:

– obsługa gościa i standardy jakości usług,
– zarządzanie personelem i recepcją,
– kompetencje cyfrowe w hotelarstwie (np. rezerwacje online, zarządzanie reputacją),
– ekologia i zrównoważony rozwój w obiektach hotelarskich,
– rozwój kompetencji językowych i międzykulturowych.

Przykładowe działania:

– analiza kompetencji kluczowych dla zawodów takich jak recepcjonista, pokojowa, menedżer hotelu,
– tworzenie propozycji zmian w podstawach programowych szkół branżowych,
– rekomendacje dla systemu szkoleń wewnętrznych i zawodowych,
– współpraca z obiektami hotelowymi w zakresie staży i praktyk zawodowych.